Aanbieding

Zeven reacties

Supermarkten zijn geil. Kijk maar eens naar de reclames. Mooie, jonge mensen ontmoeten elkaar bij de okselspray, sprinten naar huis om elkaar uit te wonen, daarbij een spoor van kleren achter zich latend en de volgende morgen wandelen ze de route terug om de rest van hun boodschappen te doen. Andere mensen ontmoeten elkaar bij de afwasmiddelen, zien elkaar maanden niet en gaan er bij de aankoop van fles nummer twee met ??n karretje vandoor. Verder speelt een hoogblonde bewakingsboy geile slaagroomspelletjes met het meiske van de gebakhoek, worden er verleidelijke spelletjes gespeeld bij het laatste flesje bier en voeren cli?nte en cassi?re een spannende SM-act op met een leeg pak drinkyoghurt.

Wie Suffie een beetje kent, begrijp dat Suffie deze wetenschap niet zomaar voor waar aanneemt. Niet alleen heeft Suffie een aangeboren en sterk ontwikkelde interesse voor de oorsprong der dingen, Suffie wil bovendien ook wel een graantje meepikken van al die geiligheid! En dus heeft Suffie in de afgelopen dagen empirisch onderzoek gedaan naar wat vermoedelijk de meest ingrijpende factor is bij het ontstaan van de bovengenoemde romantische bezwangering in de hedendaagse koopschuren: de achtergrondmuziek. Muziek is een sfeermaker van formaat. Muziek doet stelletjes dansen, drinken en copuleren. Muziek verzwaart emoties en stemmingen en verdooft rede en rationaliteit. Tijd voor een experiment in het veld...

En zo stond Suffie enige dagen geleden verdekt opgesteld in gangpad 3 van de plaatselijke buurtsuper, die niet alleen, blijkens eerdere ervaringen, dikwijls wordt gefrequenteerd door anatomisch correcte dames in een geschikt leeftijdsdomein, maar ook nog eens bekend staat vanweg het op de achtergrond draaien van extreem slijperige achtergrondmuziek. Na precies anderhalf uur wachten zag Suffie zijn kans schoon. "I wanna kiss you al over", van Exile, belegen maar topzwaar. Vanaf de kaasafdeling reed een uiterst prettige dame met schouderlang, donkerbruin haar en het figuur van een colaflesje haar karretje het gangpad in. Tijdens het intro gaf Suffie haar een veelbetekenende en uitnodigende knipoog. Bij het inzetten van het ritme keek ze met een brutaal lachje en twinkelende ogen terug. Toen de zanger het eerste couplet inzette legde Suffie een hand om haar slanke leestje en trok haar naar zich toe. Bij het instrumentale stuk tussen twee coupletten in, wisselden Suffie en de dame mondsappen uit, terwijl het aanzwellen van de strings in het tweede couplet werd gebruikt om lastige kledingstukken te ontsluiten. Bij het refrein likten beiden bij elkander -indachtig de titel van het liedje- de eerste ontstane zweetdruppeltjes van het lijf en tijdens het derde couplet was de voltooiing van de pen-en-gat manoeuvre een feit. Een geslaagd experiment, vond Suffie en liet verder het ritme van de cohabitatie bepalen door die van het muziekstuk.

Juist op het moment dat het experimentele samenzijn een gloedvol einde dreigde te beleven in een zowel lichamelijke als muzikale climax, hield de muziek op met een sterk vervormd "Ding-dong", waarop een zorgvuldig gesteriliseerde damesstem vrolijk de actie van de week aankondigde.

En weg waren de lusten, de magie verdween zo snel als hij gekomen was. Zwijgend maakten Suffie en de prettige dame hun kleren in orde. "Ik voel me zo goedkoop!", zei ze met gesmoorde stem. Suffie begreep wat ze bedoelde. Het was een tamelijk slecht gekozen moment om aan te kondigen dat de pruimen in de aanbieding waren....

Door Suffie

Dinsdag 27 April 2004 te 6:33 pm

zeven reacties

  1. Ja hoor!!!!!! Weer tranen in mijn ogen… kan iemand het doekje even doorgeven?

    Super, zal ik maar zeggen :)

    MG

    MG

    27-04-’04 22:03

  1. fucking brilliant.

    Boer Biet

    Boer Biet

    28-04-’04 10:45

  1. Tja, met die prijzenoorlog is letterlijk alles goedkoop geworden. Misschien is het ook psychologische reclamevoering om eerst deze song en vervolgens de aanbieding ten gehore te brengen. Op deze manier probeert men waarschijnlijk de mannelijke klanten op het allerlaatste moment alsnog tot de aanschaf van een pak duizend dingen doekjes, Zwitsal doekjes of keukenrol over te laten gaan.

    Gooly

    Gooly

    (URL)

    28-04-’04 12:33

  1. Had Opa eigenlijk al eens verteld waarom hij niet meer bij de Aldi naar binnen mag………………??

    Opa-Buiswater

    Opa-Buiswater

    (URL)

    28-04-’04 15:09

  1. Fantastisch verhaal.

    SveMic

    SveMic

    (URL)

    29-04-’04 14:57

  1. Geweldig verhaal!!! Enne, Nee Opa, vertel eens!

    CiNNeR

    CiNNeR

    (URL)

    02-05-’04 03:59

  1. nou, ik denk dat moet dus lukken. ook geprobeerd in de aldi om de hoek; kan een week lang niet zitten en loop met een blauw oog rond. ik kan ook niemand meer vertrouwen.. tiefuszooi

    timmahhhhhhhh

    timmahhhhhhhh

    07-05-’04 21:08

Leave a Reply

(optioneel veld)
(optioneel veld)
Deze stupide vraag is geen belediging voor uw intelligentie en u kunt ook niets winnen. Wel houd ik hiermee spammers buiten de deur, die meestal uit de Oekraïne of Roemenië komen en doorgaans nog nooit van Jantje Smit hebben geoord.
Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.