Jaja..

Acht reacties

Zowel de Consumentenbond als de Koninklijke Horeca Nederland (KHN) roepen de Nederlandse Horecabedrijven op hun prijzen "te heroverwegen", dit naar aanleiding van de bovenmatige prijsverhoging na de invoering van de euro...

Heroverwegen? Een mooie gelegenheid om er op een biertje nog een euro bovenop te doen...

Door Suffie

Dinsdag 20 Augustus 2002 te 09:19 am

Geplaatst in Drank & Voer, Kort

acht reacties

  1. Wij heroverwegen al langere tijd ons bezoek aan de horeca.

     verbaljam

    verbaljam

    (E-mail ) (URL)

    20-08-’02 16:44

  1. Off topic: posten van een reactie geeft dikwijls een internal server error. Vernieuwen van die foutpagina brengt de oplossing, maar ik denk dat je daar niet mee tevreden bent.
    Ten tweede: zet er even bij dat email-veld verplicht is, anders komt er een foutmelding.

     verbaljam

    verbaljam

    (E-mail ) (URL)

    20-08-’02 16:47

  1. Klopt, ligt vermoedelijk aan de server, ik krijg bij Marti regelmatig hetzelfde euvel…

     Suffie

    Suffie

    (E-mail ) (URL)

    20-08-’02 21:24

  1. Suffie heeft de emailverplichting eruit gegooid… moet geen drempel worden voor mensen om te reageren…

     Suffie

    Suffie

    20-08-’02 21:26

  1. Veel beter idee: alle onterecht binnengehaalde Eurootjes door horeca laten storten op landelijk bekend te maken gitorekening, en met dat geld een nieuwe biersoort laten ontwikkelen die WEL lekker smaakt. Percentage “onterecht” stellen op 10% van de totale winst over de eerste zes maanden van dit jaar, want daar zal het zo ongeveer op neerkomen. Motto: “Bier Hier!”. Lijkt dat wat?

     PB

    PB

    (URL)

    21-08-’02 11:05

  1. Gezeik over de verhogingen, de meeste bedrijven moeten wel, de inkoopprijs is gigantisch gestegen! En dan roept d’r weer eentje op om geen fooien te geven, wat een onzin. Er wordt nergens zo hard gewerkt als in de horeca. Althans, door mij :)

     Amy

    Amy

    21-08-’02 12:13

  1. Gigantisch gestegen inkoopprijzen? Dan vraagt Suffie zich toch ernstig af hoe het kan dat de gelegenheden die wel schappelijke prijzen hanteren nog kunnen overleven!

    Er zijn best nog wel zaken die het gehouden hebben bij een “kosmetische” prijsafronding naar boven, zat zelfs. Zaken die hun prijzen hebben verhoogd van 2,66 euro naar 2,70 omdat het bedrag zo gek was..

    Gek is dat de zaken die het hardste gillen over de gestegen kosten, soms prijsstijgingen toepassen van soms 25! Suffien kan dat verschil niet rijmen met de verklaring over gestegen inkoopkosten…

     Suffie

    Suffie

    (E-mail ) (URL)

    21-08-’02 12:27

  1. Amy: Dat er erg hard wordt gewerkt in de horeca ben ik van overtuigd. Als ik al dat geren en gevlieg zie ben ik daar niet jaloers op.
    Die mensen mogen wel eens wat meer verdienen denk ik dan. Dus als die 30% verhoging nu in jouw loonzakje terecht is gekomen heb ik er geen moeite mee. Maar dat zal wel niet het geval zijn (tenzij je de baas bent natuurlijk).

     verbal jam

    verbal jam

    (URL)

    21-08-’02 22:30

Leave a Reply

(optioneel veld)
(optioneel veld)
Deze stupide vraag is geen belediging voor uw intelligentie en u kunt ook niets winnen. Wel houd ik hiermee spammers buiten de deur, die meestal uit de Oekraïne of Roemenië komen en doorgaans nog nooit van Jantje Smit hebben geoord.
Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.